technisch onderwijs assistenten

Tips optimalisatie website

Reactie plaatsen (eerst inloggen)
Bekijk opmaak mogelijkheden
  Geplaatst door: Lenard 29-01-2020 om 12:08
Uw bericht is geplaatst ... of ... uw bericht wordt na controle geplaatst. Ik heb zojuist tot 5x toe geprobeerd een reactie te plaatsen. Maar helaas, geen resultaat. Geen idee waarom het niet lukte. Gisteren lukte het wel. Daarom verzoek ik om een berichtje zodat ik weet waar ik aan toe ben nadat ik op de button "PLAATS BERICHT" heb geklikt.

(En nu ben ik benieuwd of dit bericht wordt geaccepteerd.)
reacties: 5
  Reactie van: Lenard 29-01-2020 om 12:11
Oke, hier werd mijn bericht direct geaccepteerd. Ik gooi er een test overheen om te zien of mijn eigen reactie op mijn bericht wordt geaccepteerd. In de categorie

home > forum > tips optimalisatie website > subcategorien voor Natuurkunde

lukt het me nu niet om te reageren

  Reactie van: Lenard 29-01-2020 om 12:54
Oke, hier werd mijn bericht direct geaccepteerd. Ik gooi er een test overheen om te zien of mijn eigen reactie op mijn bericht wordt geaccepteerd. In de categorie

home > forum > tips optimalisatie website > subcategorien voor Natuurkunde

lukt het me nu niet om te reageren

  Reactie van: 29-01-2020 om 12:57
Dat is raar. Als je er last van houdt geef dat dan door aan info@toa.tips.

  Reactie van: Lenard 30-01-2020 om 10:17
Ik probeerde het zojuist opnieuw en kreeg deze keer de errormelding:

You have an error in your SQL syntax check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near dichtheid, dan is het wel fijn als je niet door de hele inhoud van het natuurku at line 235

Uit deze syntaxerror heb ik de enkele accolades weggelaten, want volgens mij struikelt het forum over enkelvoudige accolades. Ik had in mijn reactie het woord dichtheid tussen enkelvoudige accolades geplaatst. Vandaag gebruikte ik dubbele accolades en deed het probleem zich niet meer voor. Bewijs: "Dichtheid"

  Reactie van: Lenard 30-01-2020 om 10:18
punt komma levert ook problemen